Tjenare

Chacha bloggen.
Jag bara måste berätta om dagen!, Vaknade som vanligt för min farliga mamma hota mig :s
Gick till spegeln och fixxade mig så typ tittade jag på min kropp, jag ba SAY WHAAAT? jag ba MR. HÖRIG KOM FORT SOM FAN (Farsan altså) Han typ vad är det min höriga son. Jag typ jag har blivit hårigare, då sa han självklart vi är håriga kurder närmaste släkten till apor, han är som vanligt stolt men jag tkr det är pinsamt:$
Åkte till skolan som vanligt mamma körde och drog sin håriga konversation medans jag downsyndroma och adhda för hon inte ville ha musik i MIN BIL :o :o :o
Skolan rullade på satt och onanera på någon lektion och saknade min saknade vän Emilia som inte har någon normal humår, lixom jag ba man kan grilla fåglar på en ö, hon och hennes blonda wannabie kissie fjortis polare josefine typ satt o asgarva jag typ say what ?:S
Sen vid maten blev jag så hårt dissad av mina polare asså jag typ daah...
Kolla vi satt vid ett bort och alla gick till ett annat sedan, och sa till mig o komma över så jag gjorde det, sedan tappade jag min gaffel gick tbx o hämtade en ny. Sen när jag kmr tillbaka så finns det ingen stol så jag blev ledssen och joinade dom andra på skolan som har blivit dissade av sina kompisar, Som är Elin, Elin, Natalija, Rasha och sist och minst Agnes. Jennie skulle gå och tågluffa ngn stanns :s, sen hängde vi i cafeterian o cutta oss.
Till sist kom jag hem och började som vanligt Downsyndroma/adhda och fixxa moppeN dirrm0de, PillarN kom över och skulle hjälpa mig, kan ni tänka er ? var millimeter från att borra i mitt styre tills Mr. Rasmus von Claesen kom och styrde upp skiten, han och jag jobbade medans PillarN som vanligt ahh pilla-,- man fattar ju varför han och bimbon josse är tsms :s.
Dom rullade sedan vidare på sina rullstolar medans jag flög innåt för mamma downsyndroma på att jag inte gjort läxan! Gjorde läxan medans jag skrattade åt min fula hund som jag låste in på toan i ca 2 timmar tills jag kom på att han var där inne, kan tänka mig att han är glad nu hihih:) Orkar iaf inte skriva mer ni får en bild på min moppe men det har hänt mer på den eftersom min morsa kastade in mig i huset så hann jag självklart inte ta kort men vi hörs håriga blogg, CHACHA Allt från DanDAn

Kommentarer
Postat av: Elin Gustavsson

Hahaha, så jävla tard du är Dane! :)

2010-10-07 @ 15:04:51
URL: http://ellieeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0