Blögen

Tja tja bögen!
Idag vaknade jag mr tidigt, riktig segt att vakna så tidigt som lilla jag gör (H) ilf fixxade mig och rullade mot skolan i min feta ride ! (mamma som körde "min bil ändå")
Skolan rullade på som vanligt lekte gangster och rökte på i lärarrumet.
Åkte sedan till akuten där jag fick veta att jag var för snygg för att vara sant ?-,^
Kom sedan hem och hitta ett smexigt paket och jag fick adhd/downsyndrom och plocka isär hela moppen för jag hade fått ett nytt styre, NICE! Dampade på mitt kurdben och ringde rasmus retardet svarade inte så åkte hem till han som vanligt sov bäbisen som en ah, bäbis =D vi drog senare till mig och vi downsyndroma och adhda tsms!
Till slut gav vi upp för vi va trötta sega efter ha downsyndromat och adhdat !:( Vi gav upp hoppet och hoppas på att bli klara imorn !  Sen kom 2 retards till hem till mig och bögade sig (Nilzy och Mattias även kallad "Mattis") Pluggade matte eftersom min morsa hotade mig och jag var rädd för henne o,0 Sitter här nu helt själv i mörkret och downsyndromar :)
Här får ni lite bilder på mitt paket och moppeN =D








Kommentarer
Postat av: emilia

HAHA så fucking störd du är! chacha bloggen <3

2010-10-04 @ 23:37:50
URL: http://lbej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0