Hårig blogg:s

Hejsan håriga blogg!
Har inte gjort så mkt idag förutom 1 blivit hotad av min mamma när jag inte vaknar som ni nog har märkt så är hon EXTREMT farlig !!!! Så akta er för en galen ryss som har downsyndrom (Själv har man ärvt det av henne (H) ).
Skolan gick väll som vanligt steekte och alla tjejer jaga mig, som vanligt altsså , det ovanliga var att jag var nära på att börja brinna för någon efterbliven Michael brännde nästan ner mig för han e lite som han e (Retard).
Kom hem och hämtade mitt paket från Mr Ica.
Började direkt adhd/downsyndroma och fixxade moppen till slut gav jag upp för mitt kurdnyckelben pallade inte trycket, men helt random kommer min mamma in och adhdar/Dampar på att jag har tagit fel läxbok så fort som fan åkte jag te skolan som var stängt, min morsa dampa på mig >,< jag själv skylde på att jag har downsyndrom och är en hårig kurd med dåligt minne (Självklart funkade det och hon tyckte synd om mig =D )
Sen kom Mr Rasmus och PillarN aka Nilzen, rasmus hade tydligen saggat ner sitt tangentbord och lånade ett av mig.
Han och pillarN hjälpte mig sedan med moppen, men blev inte klara :'( iaf har lite att köra på Kurdoxen.
Ska nog palla ner mig till sängen och drömma om håriga apor hörs bögen CHACHA :)
Btw Ngn hårig apa vid namn Agnes Hult tror att hon är bäst värsta random e hon :s
Bonus bild på när Micke försöker visa hur man spelar munspel och sedan kåtar på mig o,0

Kommentarer
Postat av: agnes hult

Du är hårig kurd jävel!

pussss

2010-10-05 @ 22:25:19
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: emilia

sprök i bakgrunden hahaha

2010-10-06 @ 20:31:55
URL: http://lbej.blogg.se/
Postat av: anttwuan

hahah vem är mäster fotografen då? ;)



Spröööök i bakrunden ya0 :D

2010-10-06 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0